Over ons

1963: Op 10 oktober 1963 startten Dhr en Mevr Marnix Lefevere-Beel een “dozenfabriek” – vlakkarton – die zij overnamen van Dhr Verbrugge uit Roeselare.
Nauwelijks één jaar daarna werd een nieuw bedrijfspand aangekocht in de Drie Koningenstraat 6, waar zij nog altijd gevestigd zijn. In hetzelfde jaar werden bijna alle machines vervangen.

1973:Tien jaar later hadden zij een behoorlijke klantenkring verworven en de vraag naar golfkartonnen verpakking bleef stijgen zodat zij het waagden om een afdeling golfkartonverwerking op te zetten.Het golfkarton werd hun specialisatie. Zo konden ze verder een total service verlenen aan hun klanten.

Om verder aan de vragen van de klanten te voldoen en dit rationeel te kunnen opvangen besliste men een volledig nieuw fabriekspand te bouwen aan de andere zijde van de Driekoningenstraat om de productielijnen in onder te brengen. De vroegere gebouwen dienen nu als opslagplaats. Het nieuwe gebouw werd stelselmatig uitgebreid volgens de continue groei van het bedrijf.

Tot een totale oppervlakte is nu van meer dan 55.000 m2.

Professionele aanpak en advies

Van het eerste ontwerp tot het afgewerkte product staan wij garant voor een hoge efficiënte en uitmuntende service door professioneel advies.

Voorsprong door ervaring en kwaliteit

Uw wensen zij onze zorgen. Als gevestigde waarde kunnen we terugvallen op een traditie van klantgerichte en kwaliteitsvolle realisaties.

Historiek

ISO 9001 is een internationale norm voor kwaliteitsmanagement.
Klanteisen, klanttevredenheid en continu verbeteren zijn hierbij de sleutelwoorden.
Het kwaliteitsmanagementsysteem van Kartonnage Lefevere-Beel werd beoordeeld en in overeenstemming bevonden met de eisen van de norm ISO 9001:2008 door de certificatie-instelling ‘Bureau Veritas Certification'.
Onze organisatie behaalde dit certificaat initieel op 6/02/1998 en slaagde sedert dien telkens bij de periodieke herbeoordelingen.
Het doel van het kwaliteitssysteem is de kwaliteit van onze diensten en producten te verhogen en fouten te verminderen en vermijden, om zo de efficiëntie van het bedrijf en de klantentevredenheid op te voeren.

ISO 9001